Innefix

2011-05-01 21:31:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har haft en lugn dag. Marcus pappa och bror var här en sväng på eftermiddan. Vi har fixat och grejat lite här hemma. Satt upp några taklampor, gardinstänger och det bästa av allt: tavellist i köket.



Äntligen kom den upp! Tänk att man alltid ska skjuta upp allt så, men allt vårt innefix har liksom fått vänta medan vi fixat mycket ute när det varit fint väder.

Nu ikväll har jag promenerat till min farmor. Har tittat lite på Humorgalan där och sen har jag lånat hennes bil. Tack farmor ♥. Vår bil har varit trasig i 1,5 vecka så blir mycket pusslande med bilar för att jag ska ta mig till jobbet varje dag. Men om några dagar är den nog lagad igen.

Sov gott alla ni där ute som läser. Nu laddar vi om för en ny vecka ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback