Gräsklippare

2011-05-13 21:36:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Å så skönt det är med fredagkväll! Vi hade tänkt att grilla ikväll men drog iväg på lite nödvändig shopping till huset och kom hem lite för sent för grillning så det blev varsin fryst pizza a la ICA. Nu fredagsmyser jag med chips och cola. Tror att Marcus har växt fast i sin datorstol på övervåningen för det var ett tag sen jag såg till honom ;).

Mina ögonlock känns redan nu tunga och jag gissar på att jag snart faller in i fredagskoman här i soffan.

Max var riktigt glad ikväll då vi köpt en gräsklippare till honom. Hade nästan varit en fördel om den var riktig för oj så han sprungit runt med den. Hade ju varit bra att få gräset klippt när han ändå höll på! Nu har han i alla fall han en typ likadan gräsklippare som sin pappa. Stolt kille.



Hoppas ni har en bra kväll. Nu ger jag mig hän till fredagskoman...... *snark*






Bilen gick dessvärre inte igenom besiktningen så lär nu kosta oss några fler tusenlappar.....




Kommentarer
Anna

En sån där har Alexander med:) håller med om att det hade varit praktiskt om den fungerat med. Skulle hans leksaksdammsugare också göra tycker jag ;)



Trist att bilen inte gick igenom!

2011-05-14  /  08:51:37  /  http://ambi.blogg.se/
annah - livet som tvåbarnsmamma

Haha ja jag kan tänka mej att vi inte är ensamma om det ;)



Funderar just nu på hur jag ska ta mej till ikea hahaha

2011-05-14  /  09:14:33  /  http://carpeannah.se
Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh skit med bilen :(

2011-05-14  /  13:29:49 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback