Dejt

2011-05-14 10:34:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Goförmiddag lördag ♥

Här är tvättmaskinen och diskmaskinen igång och snart ska även dammsugaren få göra sitt. Förra veckan städade vi huset innan helgen vilket ju är fantastiskt skönt men tiden har liksom inte funnits de senaste dagarna så vi föll in i gammal vana att städa på lördagen. Tråkigt!

Häromdan frågade min mamma om Max kan komma till henne idag. Självklart, sa vi! Så Max ska spendera eftermiddan/kvällen med sin mormor medan Marcus och jag åker iväg på en liten dejt med shopping och middag på restaurang. Marcus fick fina nikeskor av mig i födelsedagspresent men de måste nog tyvärr bytas då de är väldigt smala i modellen. Får hoppas han hittar något annat istället.

Vad har ni för planer idag?




Grattis till min pappa som fyller 51 år idag. Han firar det genom att göra det bästa han vet: spela golf!




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Vad skönt med lite vuxentid :) Hoppas ni får en mysig kväll!

2011-05-14  /  18:41:28  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback