Skönt när solen lyser in

2011-03-14 20:18:44 ,   Inredning/Hemma hos oss
Idag var det så fint solljus som lyste in i vårt vardagsrum. Skönt att få lite ljus fast Max och jag varit inne hela dagen. På bilden ser ni stolarna som Marcus inhandlade på IKEA i lördags. En stund efter att jag fotat bilden så satte jag upp en foton på väggen ovanför bordet så nu ser det inte lika tomt ut längre. Ska snart ta tag i att hitta gardintyg till fönstrena. Ska helst vara något ljus tyg med lite lila i.

Ska försöka komma ihåg att fota fotoväggen imorgon. Var mörkt ute när jag var färdig med den så blev inge bra bilder.




Jag vet att det blir mycket bilder från vardagsrum och kök men ni kommer få se mer från huset sen. Vi har en hel övervåning som jag inte ens visat en enda bild ifrån.




Kommentarer
Anna

Jag tycker det är kul att se bilderna :) Ni börjar få ordning i rummen nu ju. Jättefint :)

2011-03-15  /  06:50:19  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback