Lördagssol ♥

2011-03-19 10:56:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Solen skiner ute vilket är härligt! Synd bara att den har så mycket ny snö att smälta bort. Får se hur länge det dröjer innan vi får se vårt trädäck igen.

Jag fick sovmorgon till 9 imorse vilket var väldigt välbehövligt. Jag somnade i soffan igår strax efter 22 och la mig i sängen ungefär en timme senare. Har på gränsen till feber idag och hostar och snorar. Svettas konstant vilket jag tycker är ett positivt tecken för det borde ju innebära att jag svettas bort febern, eller hur? =)

Marcus och Max sitter på övervåningen och tittar på Doctor Snuggles på VHS. Vi har inga direkta planer för dagen. Jag ska kurera mig och killarna ska passa på att vara ute och leka. Funderar på hyrfilm ikväll. Vi måste ju prova vår bluerayspelare. Tips på filmer? Vi har inte sett någon av de nya filmer som finns ute.

Va hittar ni på idag?




Hoppas på att temperaturen ute stiger ytterligare idag!




Kommentarer
Nina

hoppas solen gassar så mkt den bara kan. usch för snö alltså. ska ju bli varmare i veckan (men ingen sol vad det direkt verkar som).. aja mot våren!

2011-03-19  /  16:51:21  /  http://deliciously.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback