Kvällspromenad

2011-03-28 20:40:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vid 19 ikväll gick Max och jag ut på en liten promenad för att posta ett brev. Var så mysigt att kunna gå ut på kvällen och det fortfarande är ljust. Max tyckte det var jätteroligt och ville absolut inte gå in vid 19.30 då jag tyckte det var läggdags. Fick in honom till slut. Han somnade gott en stund senare.

Marcus är iväg och repar inför att han ska sjunga och spela på min mammas 50-årsfest som är på lördag. Han är så duktig ♥.

Det är tomt och konstigt att vara själv hemma (eller rättare sagt själv vaken) i huset. Känns så stort då! Jag ska snart titta på En unge i minuten. Hoppas ni har en mysig kväll och får sova gott!




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

När du gör avokadosoppa vad använder du för recept då? Testade att göra i helgen, men det blev apäckligt...

2011-03-28  /  21:20:45  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Nina

haha dem brukakr aldrig vilja gå in då dem väl gått ut :P

2011-03-28  /  23:13:53  /  http://deliciously.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback