Hurra!

2011-03-15 21:22:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hurra! Max är feberfri! 37,3 stannade tempen på ikväll och han har känts sval större delen av dagen. Vi blir självklart hemma imorn med för att ha en feberfri dag. Hoppas på att min feber också försvinner. Jag har bara yttepyttelite feber men det gör mig trött. Hoppas dessutom att min förkylningsastma försvinner. Den bråkar med mig på kvällarna. Tungt att andas.

Hurra! Vi har tv nu. Fick en gateway från Telia idag och nu funkar teven och internet. Telefonen ska jag försöka fixa imorn. Har redan suttit i 30 minuter i support för att få teven att funka så orkar inte ge mig på nåt mer nu.

Hurra! Max somnade gott ikväll fast han sovit 3,5 timme på dagen. Märks att han inte är riktigt ok ännu. Hoppas på att en lugn morgondag ska göra honom helt frisk. Innan han somnade sa han Dagis mojjon? Jag fick tyvärr säga nej. Då sa han Max tjäffa Ina, Ika o Estin (hans fröknar). Oj så glad han kommer bli på torsdag när han får komma dit.... om nu inte febern gör en återkomst såklart!



Väldigt lägligt att vi fick tv lagom till säsongspremiären av Desperate Housewives




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback