Gomorron söndag!

2011-03-06 09:52:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
Solen strålar idag me!

Igåreftermiddag åkte vi till min moster och hämtade ett bord och en tv-bänk som vi ska låna. Tack så mycket =). Sen blev det vidare till mina föräldrar där vi hämtade en soffa som de lånat av oss tidigare. Åt hembakad pizza där på kvällen med kräftstjärtar och musslor på. Smaskigt (tror jag för jag känner nästan ingen smak pga bihålorna)

Max kom inte i säng förrän vid 9 igårkväll så sov till 8 imorse. Imorn är det vardag igen med jobb och dagis så vi måste få tidigare kvällsrutiner igen.

Jag känner mig inte laddad för att börja jobba igen. Skulle gärna ha några dagars ledighet till så att man hinner fixa mer här hemma.

Hoppas ni sovit gott och vaknat glada denna nya dag =)!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback