Gomorron soliga tisdag!

2011-03-15 08:29:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron ♥!

Idag ser det ut att bli riktigt fint väder ute. Är kallt som sjutton just nu men solen skiner för fullt. När isen försvunnit från bilen ska vi åka till apoteket.

Nu har vi inte gett febernedsättande till Max sen igår vid 17. Han har sovit hela natten och vaknade med 37,7. Vi känner på hans panna ständigt. Oroliga att febern snabbt ska öka. Feberkramper är ju dock vanligast i början av en infektion och nu har han ju varit sjuk i några dagar så antagligen blir det inga fler denna gång men man vet ju aldrig. Han har sovit på madrass inne hos oss i två nätter nu så vi kan ha koll på honom och jag kan erkänna att vi ställt alarmet mitt i natten bara för att checka status. Vi har blivit lite överbeskyddande.

När Marcus gick till jobbet för 40 minuter sen så sa Max: Pappa gå e obbet. Max o mamma åka bilen till dagis. När jag berättade att vi inte ska till dagis idag heller grät han. Och jag håller med honom.... det är inge roligt att vara sjuka! Men man vet ju att det går över!



Jag har äntligen lärt mig att göra ♥ när jag skriver så nu kanske det blir mycket av den varan här i bloggen.... hi hi....




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Skönt att han verkar friskare :) Vad bra att du lärt dej, då kan du berätta för mej ;)

2011-03-15  /  09:26:11  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback