Gomorron soliga lördag!

2011-03-12 08:42:24 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron soliga lördag =)!

Max vaknade redan vid kl. 6 imorse och Marcus har haft svårt att sova inatt så han fick sova vidare så gick jag upp med Max. Tror vi har tittat på en av hans PostisPerfilmer tre gånger. Jag tappade räkningen efter ett tag. Har legat och slumrat och svettats i soffan. Jag är betydligt piggare än igår men antar att svettningarna tyder på att tempen är lite förhöjd fortfarande. Vi får se!

Marcus ska åka till IKEA på förmiddan. Jag har skrivit en lååång inköpslista. Hi hi... får se hur många gånger han ringer mig och frågar om saker =). Bra att han vill åka i alla fall för är en del saker som vi verkligen behöver (Marcus avskyr vanligtvis IKEA).

Nu ska jag klä på mig och äta frukost!



Utsikten från soffan. Bland annat ska vi köpa stolar till bordet som ni skymtar till vänster på bilden.




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas du blir frisk snart!

2011-03-12  /  10:19:53  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback