Är det inte ganska typiskt...

2011-03-01 09:31:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
....att jag vaknar upp på dagen för husköp och flytt med att vara svimfärdig, kallsvettig, ännu mer snorig än igår och dessutom lite illamående. Illamåendet har dock gett sig för det handlade mest om att jag var hungrig. Men visst känns det lyckat?!

Jag kommer vara lagom fräsch på bankmötet idag. Tur att jag inte ska bära kartonger och sånt utan mest dirigera var saker och ting ska packas in i huset. Jag får väl sitta på en stol och peka.

Dröjer nog några dagar innan vi sover i huset för vi vill komma i ordning lite för Max skull först. Vill kunna göra i ordning hans rum så att han känner sig hemma och trygg.

Nej nu ska jag ta en alvedon och se om jag orkar ta på mig kläder......




Kommentarer
Mamma Russin

men så tråkigt att du är sjuk nu på er flyttdag..:( hoppas du krya på dig vännen..



ser med spänning fram emot kort och kort och kort, hahaha.:



KRAM

2011-03-01  /  14:02:04  /  http://enburkrussin.se
Emma - mamma till Meja och Alvin

Men usch vad typiskt. Hoppas det har känts bättre under dagen!

2011-03-01  /  15:53:22  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Josefine

Ja, är det inte typiskt?! Likadant var det när vi flyttade till vårt hus, jag vaknade med världens halsont och trött kropp. Men fördelen är att man kan köra lite med andra då ;-D

Ja, visst är köket fint?! Ronja älskar sitt lilla kök. Jag var först sugen på en Brio-spis, men så hittade vi det där och så köpte vi det istället. Ett bra val, tycker jag!



Krya på dig!

2011-03-01  /  18:50:25  /  http://josselyn.blogg.se/
Anna

Usch vad typiskt! Känns som att sådant där aldrig slår fel. Hoppas flytten gått bra och att du mår bättre.



Vad schysst att ni fick ha lägenheten ett tag till. Tråkigt med otur med hantverkare för din morbror med familj. Spännande att ni snart flyttar in helt iaf :)

2011-03-01  /  20:55:00  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback