Varmt, svettigt och rött

2011-06-06 18:35:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Oj så varmt det är! 31 grader i skuggan och kl. är 18.30. Vi har njutit i trädgården hela dagen lång. Jag har solat och trots insmörjningar med spf 30 så är jag röd på vissa ställen. Solen är verkligen stark. Max har badat i sin pool och Marcus och jag har haft lite vattenkrig. Kan säga att det är helt fantastiskt att ha trädgård just nu =)!

Vi tog en cykeltur för två timmar sen och köpte oss varsin glass och jag köpte en "ljuskrona" till uterummet som jag fick pengar till när jag fyllde år. Ska fota senare när inte solen gassar så mycket i uterummet.

Nu ska vi grilla.... för sjätte gången sen i onsdags!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback