Premiär

2011-06-28 22:04:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Såg ni allsångspremiären ikväll? Jag tyckte det var bra, och Måns var såklart riktigt bra. Åt jordgubbar till och jordgubbar med Måns var en bra kombination ;)




Jag är ganska pigg fast jag varit vaken sen 5 imorse men ska nog snart lägga mig för det är ju en dag imorgon också. Nog önskar man att man hade semester nu när det är 26 grader ute fast klockan är 22. Bara inte allt det fina vädret "förbrukas" nu.

Sov så gott ♥

(vi har "skördat" lite potatis som vi sått. Ska visa bilder imorn)




Kommentarer
Malin S

Jag och lilla dottern gungade i takt till allsångerna. Förutom när det var September och Danny. Då dansade vi =)



Jag tyckte att det var ett toppenprogram och Måns var grymt bra!

2011-06-29  /  22:25:24  /  http://malinsmacblogg.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback