Onsdagströttheten är här igen!

2011-06-22 22:24:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
Min frånvaro här på bloggen ikväll beror på att onsdagströttheten har bosatt sig i min kropp. Jag har slappat vid teven hela kvällen och sovit omvartannat.

På eftermiddan idag hann vi med ett 1-årskalas och sedan ett besök på Marcus jobb. Max var arg när vi skulle åka därifrån: Jag vill leka mer på pappas jobb!! skrek han halvt hysteriskt. Klockan var dock 17.45 och det var liksom dags att åka hem (han ville inte åka hem från kalaset heller men då "mutade" jag med att vi skulle åka till pappas jobb).

Nu ska jag sova och förhoppningsvis är Max trött imornbitti för vi ska inte åka förrän kl. 9 så jag vill sova lite längre än till kl. 6, tack ♥




Kommentarer
Nina

tack snälla! :D

2011-06-23  /  08:59:49  /  http://deliciously.se
Nina

szkulle själv på ett års kalas idag. men dem har troligen fått vattkoppor. så ja vågade inte chansa iom semestern.. trist som fanken! men ja har ett till ett års kalas å ett två års kalas i helgen iaf..

2011-06-23  /  09:00:36  /  http://deliciously.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback