Måndag 13 juni

2011-06-13 20:40:57 ,   Måndagslista

 

  • det har varit soligt ute idag
  • Max är den underbaraste och sötaste lille killen jag vet.... och för att han är min såklart ♥
  • jag inte har ont i nacken eller huvudet. Det är lycka på hög nivå för jag vet hur fruktansvärt dåligt jag mår när det konstant värker.
  • Marcus håller på och tvättar vårt trädäck medan jag ligger i soffan med datorn i knät och läser bloggar
  • Max somnade fort ikväll
  • sommarsemestern ligger framför. Härligt med ledighet att se fram emot
  • ni läser min blogg ♥




Kommentarer
Anna

Så härligt! Underbart att det känns bra i huvud och nacke. Kan tänka mig att det är kanonjobbigt att gå med värk där jämt. Huvudvärk är bland det värsta jag vet :S

2011-06-14  /  11:02:26  /  http://ambi.blogg.se/
michaela med bebis

sånnahär listor borde fler göra (inklusive mig), måste vara bra för själen ;)

så söt han är, din lilla pojke!

2011-06-19  /  12:27:59  /  http://minahjartanochjag.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback