Gymmet piggar upp!

2011-06-15 22:05:08 ,   Allmänt/Vardagsliv


Vacker orkidé som vi fick av mina svärföräldrar när vi flyttade till vårt hus. De blommar fortfarande fint.



Jag har varit obotligt trött idag och dessutom har jag PMS men ett besök på gymmet ikväll gjorde att jag fick lite mer energi och huvudvärken som varit med mig ett dygn lättade lite. Nu är det snart dags att sussa för imorn väntar lång arbetsdag plus möte på jobbet. Godnatt ♥

Lite tråkigt att inte fler svarat på mina frågor i tidigare blogginlägg. Vill gärna höra era synpunkter!




Kommentarer
Nina

ja exakt. i vanliga fall har ja aerius.. men dem vart ja inte så påverkad av. men tavegyl blir ja helt väck. å ja det är för att ja ammar. man får inte äta aerius då :S

2011-06-15  /  23:34:54  /  http://deliciously.se
Nina

tavegyl är för allergi. dämpar.. så du kan ta det mot klåda med.. nässelutslag å sånt. men även allergier när man är gravid å ammar..

2011-06-15  /  23:35:36  /  http://deliciously.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback