Gomorron ♥

2011-06-11 09:41:08 ,   Allmänt/Vardagsliv

Jag klippte håret tidigare i veckan och på bilden ser ni resultatet. Har luggen uppsatt på bilden och håret har självtorkat så är ganska lockigt. Ibland lyckas det torka snyggt men oftast står det åt alla håll så då åker plattången fram =)!

 

 

Gomorron! Jag har precis vaknat. Hade jättesvårt att somna igår. Fast jag egentligen var trött blev jag superpigg vid midnatt och hjärnan gick på högvarv. Dessutom var jag hungrig så stekte äggröra kl. 1.30 inatt. Jag har alltid varit en nattätare. Antar att det hör ihop med min magkatarr. Det blir liksom som ett sug i magen. När jag bodde själv så gick jag upp på natten och kokade makaroner ganska ofta för att jag var hungrig.

 

Jag ska strax äta frukost och sen åka och handla på ICA Maxi. Idag ska vi fira Max farbror K som fyller hela 30 år idag. HURRA HURRA HURRA!!





Kommentarer
Louise

Vad snyggt håret blev!:) ibland önskar jag att

jag hade haft modet att klippa från långt till kort!

Tycker det var jättefint och du passar verkligen bra

i det! Ha en fin dag!:)

2011-06-11  /  10:09:16 
Saras rum

Louise: Tack så jättemycket =)!

2011-06-12  /  09:43:01  /  http://sarasrum.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Vad söt du är på bilden :D

2011-06-12  /  20:42:01  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback