En dag i torpet

2011-06-06 22:05:06 ,   Allmänt/Vardagsliv
Här kommer lite bilder från vår dag vid mammas och pappas torp i lördags. Klicka här så får ni se bilder från när vi var där för två år sen (har nog många inlägg med bilder därifrån men länkar till detta för att Max är så liten och söt).





Max tog en tugga av varje äpple i fruktskålen



Max fick åka båt för första gången i sitt liv. Det var spännande tyckte han och han satt så still bredvid mig medan hans morfar rodde oss ut på sjön



På bilden sitter endast min mamma och pappa i båten. De hade släppt av mig, Max och min brorsdotter och skulle "parkera" båten.






Grillat är som godast vid torpet



Max ramlade  på kvällen och bet sig ordentligt i läppen. Två jack på läppen och ett under läppen blev resultatet. Men tur att det inte var tänderna som fick ta smällen. På bilden är det mammamys i pyjamas innan vi ska åka hem.




Kommentarer
Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Tack :D

2011-06-06  /  22:54:49  /  http://carpeannah.se
Anna

Jättefina bilder! Ser Ut som en mysig dag :)

2011-06-08  /  09:02:05  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback