Upptäckarhuset

2011-07-04 22:40:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det där gympapasset tidigare ikväll, det tog på krafterna det! Kommer nog sova gott inatt.

Imorn blir det "bloggbesök" av Mamma Russin och Stina och på eftermiddagen/kvällen åker Max och jag till mina föräldrars torp.

Nu är det läggdags för mig. Här kommer några bilder på Max när vi var på upptäckarhuset tidigare idag! Godnatt ♥



Tuff tuff här kommer tåget!



Galopp galopp galopp



Dags för utryckning. Ta på hjälmen!!



Hm... hur mycket tvättmedel behöver jag. Då ska vi se vad det kostar....



Mycket smaskigt fanns i Max café



Dags att göra sig fin!




Kommentarer
Louise

Så söt Max är i sitt café:) han ser ut till att stortrivas där! :)

2011-07-04  /  23:08:27 
Emma - mamma till Meja och Alvin

Härliga bilder. Hoppas ni får en mysig dag idag!

Kram

2011-07-05  /  08:07:33  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Anonym

Vad kul med ett upptäckarhus. Det har jag aldrig sett tidigare. Ser riktigt roligt ut.

2011-07-05  /  12:45:06 
Anna

Vad kul det såg ut i upptäckarhuset! Där skulle nog min lille herre trivas lika bra som Max ser ut att göra :)

2011-07-06  /  08:14:45  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback