Semestern närmar sig...

2011-07-14 22:27:09 ,   Allmänt/Vardagsliv

Vacker himmel i förrgår. Ikväll såg den ungefär likadan ut.

 

Hej! När jag kom hem från jobbet idag gick jag och la mig och sov i ungefär 50 minuter. Det var fantastiskt skönt men det var svårt att komma igång sen igen. Nu är det inte långt kvar tills jag går på semester. 17.30 slutar jag imorn! Dessvärre verkar ju sommarvädret ha försvunnit. Känns nästan som vi fått höst. Kyligt idag. Hoppas att värmen kommer tillbaks så småningom.

 

Max har sovit på madrass på vårt rum i några nätter nu. Han sover oroligt på sitt rum och vill bara upp och leka på kvällarna när han ska lägga sig. I vårt rum blir han inte lika distraherad.

 

Nu hoppas jag på en riktigt god natts sömn och en bra arbetsdag imorn med alla goa barn ♥

 

 

Förresten så har jag ätit sushi ikväll =)





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback