S E M E S T E R

2011-07-01 23:59:44 ,   Allmänt/Vardagsliv

Rosknoppar i vår trädgård häromdan. Nu har de slagit ut!



Nu har jag en veckas semester!! Härligt =)! Jag var jättetrött när jag åkte hem från jobbet idag men efter en powernap på 5 minuter i soffan så fick jag massor av energi. Kvällen har tillbringats med att sortera in papper i pärmar och röjt lite på vår övervåning. Först nu har jag satt mig ner och klockan är typ midnatt. Tänk att det ska vara sån energikick att gå på semester!

Vi har grillat kött och majskolvar ikväll som vi åt med potatissallad. Min mamma frågade mig i telefon förut om vi alltid grillar. Inte riktigt men i perioder blir det ofta.

Nu ska jag läsa bloggar och sen är det definitivt läggdags. Ska bli underbart att sova! Godnatt kära ni ♥




Kommentarer
Annie

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13  /  00:52:07  /  http://djurförsäkring.net





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback