Mysig eftermiddag på badhuset

2011-07-18 22:55:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi hade en mysig eftermiddag på badhuset. Max sprattlade och simmade med sina armpuffar och sin simring. Vi har inte varit på badhuset på ett halvår. Känns hemskt eftersom Max tycker det är så roligt men nu ska det bli oftare... och särskilt med tanke på att det nästan är gratis genom att Marcus och jag har gym- och badkort gratis genom våra jobb och det endast kostar 25:- för Max att bada. Kameran följde inte med idag men här kommer en bild från när Max och jag gick på babysim i februari 2008:




Hi hi Max ser lite skrämd ut


Kvällen bjöd på sol här hemma och jag hade tänkt krypa upp i solstolen med en filt och läsa bok men precis när jag satt mig ropade Max och hade svårt att sova. Sen när han väl somnat så hade solen försvunnit bakom molnen. Men det kommer förhoppningsvis fler fina kvällar =)!

Nu ska jag packa i ordning grejer inför en fisketur imorn. Hoppas på fiskelycka =)!




Kommentarer
Linda

Ja Fjällbacka är verkligen jättefint och mysigt. Och att gifta sig där vore ju en dröm. Min syster jobbar i Fjällbacka på stora hotellet och där brukar de ha många fina bröllop.

2011-07-19  /  12:50:56  /  http://linchisblogg.blogspot.com
Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh vad mysigt att fiska, fick ni något?

Kram

2011-07-19  /  19:20:03  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
joanna- att leva med Aspergers syndrom

Hej!

jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och anmäla dig:)

Finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför min 200-600 unika läsare /dag:)



Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

Kram

2011-07-19  /  21:32:08  /  http://domkallarmighannes.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback