Borttappade kort

2011-07-05 12:40:31 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron känns fel att skriva men golunch kanske passar bättre =)!

Max gav mig sovmorgon till 7.30 imorse. Tack ♥! Russinbesöket blev inställt idag så Max och jag gick till Marcus jobb på förmiddan och lånade Marcus cykel (det är han som har barnsitsen på sin cykel) och så cyklade vi till ICA. När vi gick in på ICA kände jag för säkerhetsskull i min bakficka så att ica-kortet och kontokortet låg där. Men det gjorde det inte. PANIK! Var helt säker på att jag lagt det i bakfickan. Det var bara att ge sig ut till cykeln igen, cykla samma väg tillbaks som vi kommit vilket inkluderar en hemskt lång backe till Marcus jobb. Puh.... Hittade inte korten nånstans. Fick låna Marcus kontokort så att jag kunde åka och handla men cyklade hem först för att spärra mitt kort. När jag kom hem låg korten i köket. Jag hade haft dem i bakfickan och sen lagt ur dem när jag klippte ur en rabattkupong. Så de borttappade korten blev återfunna.

Nu har vi ätit mat och ska strax ge oss iväg till mammas och pappas torp. Hoppas ni får en fortsatt bra dag =)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback