Bevarat i minnet

2011-07-05 22:52:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag har haft en mycket bra dag, men jag glömde kameran hemma. Så minnen från denna dag har endast bevarats i mitt minne och inte på något minneskort.

Vi har fikat på ett mysigt café, gått i butiker, Max har badat vid mammas och pappas torp, vi har ätit rökt makrill och färskpotatis, samt tagit promenad. Max har haft massor av energi och visade inga tecken på trötthet förrän han fick nappen i munnen strax efter 21 då vi åkte hem. Han somnade ganska fort i bilen kan jag säga.

Nu ska jag äta något och sen sova. Hoppas på fint väder imorn så att jag kan sola =)!

Vet ni vad? Det är helt fantastiskt med semester.....

Godnatt ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback