Barnfritt

2011-07-20 13:20:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Idag sov jag länge. Tror jag sovit typ 9 timmar inatt. Underbart! Max och jag har cyklat en tur på förmiddan och handlade lite på Lindex till honom. Det är var 2 betala för 1 på rean och jag köpte 2 t-shirts, trepack med kalsonger och ett par shorts för totalt 100:-. Perfekt!

Nu lagar jag fiskgryta. Recept här. I eftermiddag kommer min mamma och hämtar Max och så ska han sova där inatt. Marcus och jag ska träna på gymmet tillsammans, äta ute och efter det kommer M och H hit. Jag ska göra pannacotta tänkte jag. Blir skönt med en barnfri kväll och framförallt en morgon då ingen av oss behöver gå upp tidigt. Men vi kommer sakna vår prins väldigt mycket..... så mycket att jag flera gånger om tänkt att han kanske skulle vara hemma istället... men det blir ju lite semester för honom också att åka iväg ♥



Älskad




Kommentarer
Emma

Jag glömde totalt bort att gratulera dig på namnsdagen igår. Så här kommer ett försenat grattis! =)

2011-07-20  /  17:43:44  /  http://www.emmasrum.blogspot.com
Emma - mamma till Meja och Alvin

Härligt med lite barnfritt, men behöver det ibland. Hoppas ni får en mysig kväll :)

Kram

2011-07-20  /  18:25:34  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback