Stressig träning

2011-01-22 18:05:44 ,   Allmänt/Vardagsliv

Vi är hos mina svärföräldrar. Jag skjutsade hit Marcus och Max vid 15 för Marcus skulle skriva ut lite grejer (vår skrivare hemma är trasig) och sen åkte jag och tränade. Gymmet stängde 15.40 så jag hann bara träna 20 minuter och sen när jag skulle duscha var jag superstressad för hon som jobbade där ropade att Alla måste vara klara och ute ur omklädningsrummet om 10 minuter. Hon tittade sen lite surt på mig när jag stod och fönade håret. Men jag hann ut... eller rättare sagt den var några minuter för sent men det var flera andra kvar i omklädningsrummet så jag var ej sist.

Just nu håller min svärmor på och lagar spenat- och fetaostpaj. Det tror jag blir smaskigt =).





Kommentarer
Anna

Inte speciellt serviceinriktat att stå och stressa på alla. Man kan ju tycka att så länge hon har fått in alla i omklädningsrummen så kan de väl ändå få byta om i lugn och ro.

Jag vet dock känslan av att vilja gå hem och låsa medan flera dröjer kvar, haha. Fast då är det bara att hålla sig och vänta för det är inte speciellt snyggt att börja gasta på folk att de måste hem :P

2011-01-23  /  11:29:43  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback