Måndag 3 januari

2011-01-03 15:07:59 ,   Måndagslista


  • jag slutade tidigt idag och har en mysig eftermiddag med Max
  • jag tycker det är roligt att träna och ska till gymmet ikväll
  • jag hade lite rocky road kvar i kylskåpet ;)
  • det är ledigt från jobbet på torsdag
  • vi hade en mysig eftermiddag och kväll hos min mamma och pappa igår
  • Max har haft en bra dag på förskolan
  • det snart är dags för oss att flytta till huset
  • jag har ett jobb och inte är arbetslös


Smaskiga praliner hos mina föräldrar igår



Haka på måndagslistan här




Kommentarer
Anna

Det är så härligt att tänka på vad som glädjer en i livet :) Jag längtar verkligen efter att träna igen. Orkar verkligen inte nu dock.

2011-01-03  /  16:03:25  /  http://ambi.blogg.se/
britta bloggar

Bra lista! OCh de där pralinerna såg ju inte lite mumsiga ut...

2011-01-03  /  22:36:31  /  http://brittabloggar.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback