Kvällströttheten

2011-01-31 21:20:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu börjar kvällströttheten infinna sig *gäsp*!

I eftermiddags fick jag allt ondare i magen och började må illa. Var helt säker på att det var magsjuka på gång. Ringde Marcus precis när han slutat jobbet och sa att jag inte mådde bra så han cyklade superfort hem. Som tur var släppte illamåendet och magvärken sen. Blir tokig på min kropp som gör så här mot mig hela tiden. Varför kan man inte bara få må bra? Igår var första kvällen på två veckor som jag la mig för att sova utan att må illa eller vara alldeles uppsvullen i magen. Så ska det väl inte behöva vara? Låg verkligen och tänkte att vad underbart det är att få gå och lägga sig och må bra. Hoppas på det ikväll med... och inte att det ska dröja två veckor till nästa gång.

Fick en prenumeration Allt i hemmet av mina svärföräldrar i julklapp och idag damp ett nytt nummer ner i brevinkastet. Ska strax lägga mig och läsa det.

Godnatt =)!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback