"I bitti"

2011-01-13 19:36:38 ,   Max
Ikväll har Max badat och efteråt satt han och gosade i soffan i sin badrock med en gammal kamera (?). Nåja, den kanske är mjuk och go vad vet jag.

Nu har han precis lagt sig. Jag älskar orden som han alltid säger till mig när jag nattar honom: E natt mamma, ses i bitti! (Godnatt mamma, ses imornbitti)




Marcus är iväg på en grej så nu ska jag njuta av egentiden här hemma. Ska titta på Halv åtta hos mig (har redan börjat så måste skynda mig nu) och sedan baka inför ett fikabesök imorn.



Apropå Halv åtta hos mig, kolla in min statusrad på facebook tidigare ikväll: 







Kommentarer
Anna

Hihi, det är kul när de pratar mer :)

2011-01-14  /  05:49:17  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback