Fredag

2011-01-28 18:55:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
FREDAG!!! =)

Ja nu är det äntligen fredag. Jag är så trött så att jag har ont i kroppen. Har dessutom varit och storhandlat på ICA Maxi på eftermiddan och det gjorde ju inte att jag blev piggare direkt. Men det minskade summan på mitt konto samt fyllde upp kyl, frys och skafferi =)!

Marcus har fått feber och ni vet ju hur ynkliga sjuka karlar är?! Han har bosatt sig under en filt i soffan och tittar på handboll.

Max leker, som vanligt, vid diskbänken med att hälla vatten och jag orkar inte titta hur mycket vatten som är på golvet. Men jag har hört att det hamnat en del där.

Hoppas ni får en mysig fredagskväll och håll gärna en tumme eller två för att Marcus ska bli frisk fortast möjligt!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback