Blabilen och ifen

2011-01-05 20:27:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej på er!

Idag har jag jobbat 6.30-13 och sen har jag varit hos kiropraktorn. Min kompis M följde med och tog hand om Max medan jag behandlades. Sen åkte vi till köpcentret på vägen hem och fikade samt köpte några saker jag behövde. Blev dock inget nöjesshoppande direkt då Max är helvild i affärer! Max och jag hämtade sen Marcus på jobbet. Klockan var 18 när vi kom därifrån så det blev pizza ikväll. Varken ork eller tid att fixa något annat. Ska bli skönt att vi är lediga imorgon men på fredag jobbar vi igen och då ska Max vara hos sin farmor och farfar. Marcus har tråkiga arbetstider då han jobbade till 18 idag och börjar kl 6 på fredagmorgon.

När vi ätit mat fick Max mysa i soffan med popcorn och titta på Rorry racerbil. Han blev bilinspirerad av det och tog fram alla sina bilar och parkerade på vardagsrumsbordet. Men blabilen och ifen var borta!! Han letade och letade och till slut hittade han dem under granen. Nu undrar ni kanske vad blabilen och ifen är för några?! Kan ni gissa?

Brandbilen och polisen såklart! =)





Kommentarer
Linnea Granström- Ebbas Mamma

Okej, då får ni längta ett tag till men det brukar endå gå snabbt det är så mycket planering och packning som ska göras endå :):)

2011-01-06  /  10:43:48  /  http://linneagranstrom.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Meja gillar också Rory och hon brukar också plocka fram sina bilar medan hon tittar :)

2011-01-06  /  12:55:52  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Anna

Hihi, så härligt med barns egna uttryck :)

2011-01-06  /  15:15:37  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback