1 januari!

2011-01-01 12:10:57 ,   Allmänt/Vardagsliv

Jag tycker alltid det känns lite tråkigt så här den 1 januari. Julen är över och nyårsfirandet är över. Och snart är det måndag... och dags för nytt jobb..... Känner mig inte riktigt redo men ska nog gå bra! Försöker att se fram emot flytt och våren istället.

Nu ska vi ge oss iväg till svärföräldrarna och äta mat. Ska ta en promenad där och låta Max sova i vagnen. Bra att röra på sig efter alla godsaker igår.

Avokadosoppan var helt underbart god igår. Jag har lagat det en gång men då smakade den ingenting så har inte vågat mig på det igen men efter igår så måste jag bara prova snart =).

(För er som undrar har inte min design bytts än. Jag hade skickat mail häromdan trodde jag till hon som gjort designen att hon kunde lägga upp den men när jag kikade igår så var mailet aldrig skickat, men nu har jag skickat det igen Designen är inlagd nu)





Kommentarer
E.K - Mamma till Alicia

Fint det blev i bloggen :)

2011-01-02  /  06:22:11  /  http://eekk.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback