Utekväll med kollegorna

2011-02-05 11:03:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Skulle försöka ta ett kort på mig igår innan jag åkte iväg för att träffa mina kollegor men det var ju dömt att misslyckas. Jag lyckas aldrig få till det. Fick till slut "posera" för att våga lägga ut bilden för en bild rakt framifrån blev inte direkt smickrande.



Ignorera sladdhögen i bakgrunden. Den är tillfällig.


Vi bowlade (dock inte jag eftersom jag har problem med nacken på höger sida och därför inte vågade) och sen åt vi god mat. För mig blev det fläskfilé och oxfilé med klyftpotatis, rödvinssås, bearnaisesås och färska wokade grönsaker. Till efterrätt åt jag citron fylld med citronglass. Var mycket gott alltihopa =)! Och vi hade en riktigt trevlig kväll. Kul att träffas utanför jobbet. Men man kände ju knappt igen varandra under sminket!




Kommentarer
Tova

Åh, låter sjukt trevligt! :) härligt att få lite egntid med tjejkompisarna ibland. Det behöver man som mamma! :)

Kram

2011-02-05  /  20:57:43  /  http://trasslet.se
malin-mamam till sam och tim

Åh vad kul att bowla, det är ju sååå roligt!

2011-02-06  /  20:50:05  /  http://malinsmix.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback