Trötta familjen

2011-02-18 15:32:28 ,   Allmänt/Vardagsliv
Välkommen till trötta familjen. Verkligen efterlängtat med fredag. Både Marcus och jag har haft en tuff vecka på våra jobb och sen är det ju alla tankar och funderingar kring flytt som gör en helt slut. Idag har jag dock knappt jobbat för började dagen med medarbetarsamtal och sen var jag på jobbet i 1,5 timme innan jag hämtade Marcus på hans jobb och vi åkte till banken för möte. Nu är allt förberett inför husköpet den 1 mars =). Jag längtar som bara den nu!!

I helgen ska vi packa massor. Men just nu njuter vi bara av att det är fredag och tar det lugnt. Det behöver jag! Vet inte hur många tårar jag gråtit denna vecka av olika anledningar, vilket är ett tecken på att det är lite väl mycket som händer just nu. Förändringar är inte riktigt min grej även om allt blir bra när det är färdigt!












Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas ni får en härlig fredagkväll!!



...tycker ändå att du ska fundera lite till på att gå på galan ;)

2011-02-18  /  18:24:03  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback