Sjukdom på g?

2011-02-20 22:09:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har varit hos mina föräldrar och ätit kvällsmat. Jag bjöd in oss =). Fick broccoligratäng med lövbiff, tzatziki, hummus och vitlöksbröd. Var smaskens =)!

Max är snorig, hes och har lite feber så han får vara hemma imorgon. Marcus som börjar jobba riktigt tidigt imorn kommer att jobba två timmar och sen komma hem när jag ska åka till jobbet. Får bli en Max och pappadag! Hoppas han blir frisk fort. Dessvärre håller Marcus också på att bli förkyld. Nåja, det var väl väntat! Vi har hållt oss friska i två månader vilket ju är ganska otroligt när vi båda jobbar på förskola och Max går på förskola.

Dags att lägga mig nu. Hoppas er dag varit bra. Vi "ses" imorn!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback