Öm i kroppen

2011-02-26 19:55:45 ,   Allmänt/Vardagsliv

Oj så vi har grejat idag. Jag är helt öm i kroppen. Det tar på krafterna att flyttstäda! Men imorn är det bara att ge sig på det igen. Jag är glad vi är ute i bra tid och kan ta det lugnt på kvällarna och få mysa med Max. Utan det skulle jag inte orka.

Jag har haft ont i halsen i några dagar och börjar nu även bli snorig och känner mig matt. Håll gärna en tumme eller två för att det inte ska bli värre. Mycket dålig tajming att bli sjuk nu.

Max har precis badat och ligger och tittar på dvd med Byggare Bob. Vi ska strax se på Melodifestivalen och Max ska gå och lägga sig.

Lägger in lite bilder sen =).





Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Tänk, snart är det dags för huset :)

2011-02-27  /  09:25:28  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback