Lördag

2011-02-19 10:11:09 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Jag hade svårt att somna igår och la mig på soffan och slötittade på tv vid 0.30. Vaknade upp 5.30 imorse och gick in till sängen =)!

Alldeles strax ska jag skjutsa Max till sin mormor och morfar där han ska få leka idag och sen ska jag åka och träna. Resten av dagen kommer att ägnas åt att packa. M och H kommer hit i eftermiddag och hjälper oss. Verkligen snällt. Dagen kommer avslutas med hembakad pizza och melodifestivalen.

Det är riktigt kallt ute och det känns inte så lockande att gå till garaget och hämta bilen.... brrr....

Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer
carola

här blir det taco pizza och melodifestivalen i kväll+ en sväng in till dottern.



Trevlig helg

2011-02-19  /  11:23:56  /  http://mammacarola.blogg.se/
Lauritzastrid

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-05-27  /  15:07:23  /  http://lauritzastrid.blogfrombed.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback