Gomorron torsdag!

2011-02-03 06:51:51 ,   Allmänt/Vardagsliv


Mitt alarm ringde 6.05 och jag hann inte mer än att stänga av det förrän jag hörde så tassande steg och så kom Max in på rummet med tigern under armen och kröp upp bredvid mig och sa Hej mamma. Nu är det bolibompa som gäller och som vanligt är det lite småstressigt så här på morgonen (så man kan ju undra varför jag sitter här för). Men idag sparar vi tid på att Marcus har kört fram bilen ur garaget och ställt den utanför porten innan han cyklade till jobbet för en timme sen. Då slipper Max och jag gå till garaget vilket alltid tar minst fem extra minuter.

Jobb hela dagen för mig idag och sen har jag träningspass på gymmet med instruktör. Ska lägga om mitt träningsprogram.

Bäst att äta frukost nu =).





Kommentarer
Anna

Jag tycker alltid att det blir stressigt på morgonen oavsett hur tidigt man går upp och hur väl man planerar.

2011-02-03  /  21:20:57  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback