Gomorron torsdag!

2011-02-24 07:03:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Oj så vi sovit gott inatt! Nu dröjer det ju ungefär en vecka tills vi får sova i vår säng igen för nu är det den hårda bäddsoffan hos svärföräldrarna som gäller i några nätter =). Men vi lär väl vara så trötta på kvällarna att vi sover bra där också tror jag!

Jag fick till och med väcka Max imorse. Han brukar nästan alltid komma in till oss på morgonen eller under natten men när jag gick upp 6.20 sov han så gott i sin säng. Nu ligger han och tittar på bolibompa.

Vi ska strax ge oss iväg mot dagis och jobb. Det är -24 grader ute. Tycker väldigt synd om Marcus som cyklade 2,5 km kl. 5.30 imorse till jobbet.

Uppdateringarna här inne kommer bli lite glesare de kommande dagarna. Men nåt inlägg om dagen vill jag i alla fall knåpa ihop!

Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer
Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Jätte fin blogg du har, å en ursöt liten Max :)

2011-02-24  /  17:52:08  /  http://tessa84.blogg.se/
Jenny

Hoppas dagen varit bra och att de flyter på med flytten:o)

2011-02-24  /  21:47:04  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback