Gomorron alla söta läsare!

2011-02-09 08:21:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Ja då är dagen mitt i veckan här. Tänk om det ändå vore fredag!? Jag tycker om att jobba men just idag känner jag att det vore skönt att vara hemma och greja. Får liksom ingenting gjort på kvällarna. Är SÅ trött!! Hoppas på lite mer energi ikväll efter att ha sovit mycket inatt. PMS-häxan börjar dock sakta men säkert inta min kropp (och mitt förstånd) så humöret är inte riktigt på topp!

V. 9 ska jag ha semester från jobbet och det ska bli skönt. Kommer ju dock inte vara sysslolös eftersom vi har ett helt hushåll att packa upp då men jämfört med packandet så känns uppackandet roligare. Roligt att känna att man har lite tid på sig att få lite ordning innan vardagen drar igång igen.

Bjuder på en bild på vår lille älskling. Han älskar att klä ut sig och går ofta runt i mössa och skor här hemma. Gärna med accesoarer som väska, halsduk, vantar eller sockor! =)



Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback