Det är vad jag kallar sovmorgon!

2011-02-06 10:45:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron alla där ute! Skiner solen på er idag? Det gör den här =).

Igårkväll så la sig Marcus tidigare än mig då jag ville se färdigt Erin Brokovich. Jag sa till honom innan han la sig att vi kan ju hoppas på att Max skulle sova ända till 8. Var väl ingen av oss som direkt trodde på det. Men vet ni va klockan visade imorse när Max väckte oss? Jo 7.52! Helt otroligt. Var flera månader sen det hände tror jag. Jag sov sen vidare till 10.... ooops =)!

Nu ska vi strax ge oss iväg till mina föräldrar där vi ska äta. De ska vara barnvakt åt Max på eftermiddan så att vi kan packa ifred (eller jag ska packa för Marcus ska iväg och repa).

Njut av solskenet!




Kommentarer
Mamma Russin

HEEJ gumman..



Kvalsterallergi passar ju in på hur Stina är nu på nätterna.. tack för tispet.. Har redan mitt i allt kalas fix hängt ut stinas sängkläder och madrasser på balkongen, hihi.. här ska kvalstersaneras , så mycket jag kan iaf,hihi.. så får vi se till natten igen..



klart vi kommer till nya huset och hälsar på.. :) när var det ni flyttar?



KRAM

2011-02-06  /  11:13:11  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback