"Änga äp me pappa"

2011-02-21 17:20:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Marcus och Max är iväg till sopstationen. Max var mycket lycklig över att få åka och änga äp me pappa. Själv så sitter jag och dricker cappuccino, äter smörgåsrån med philadelphiaost och ska läsa bloggar. Lite eftermiddagslyx efter ett träningspass på gymmet. Hade inte alls tänkt att träna idag men har varit seg i huvudet och ryggen idag så kände att jag behövde röra på mig och nu känns det väldigt skönt att jag tog tag i det!




(Ni har varit väldigt osynliga här inne de senaste dagarna. Nästan inga kommentarer =(. Vet dock att bloggen är lite tråkig nu när allt handlar om flytt)




Kommentarer
lina

jag tycker inte alls det är tråkigt att läsa om flytten! precis lika intressant som vanligt :-)

2011-02-21  /  17:59:39  /  http://www.snuddandetavfingretmot.blogspot.com
Emma - mamma till Meja och Alvin

Kexmackor utbrister Meja glatt :) Hon älskar smörgåsrån med smör mellan...

2011-02-21  /  19:09:35  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback