3 år sen

2011-02-07 16:11:24 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Idag är det tre år sen jag plussade på stickan och därmed fick veta att en liten bebis låg i min mage =) (Max alltså)! Jag avslöjade det sen för er i början av april och jag var då i vecka 15. Såhär skrev jag då:






Inlägget hittar ni här!

Tänk så avlägset det känns samtidigt som det egentligen inte alls känns som det var längesen. Om några år hoppas jag på ett plus till men i dagsläget får det vänta ett tag!


Anledningen till att jag såväl kommer ihåg att det var den 7 februari är för att min kusin A fyller år detta datum. Idag fyller han tonåring =).




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

...och ungefär precis då började jag läsa din blogg, när du berättade om graviditeten alltså :D

2011-02-07  /  18:38:31  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback