Vi ♥

2011-12-30 13:16:45 ,   Allmänt/Vardagsliv



Max och jag har varit ute en stund på förmiddan. Solen skiner och det är kallare idag. Skönt med lite kyla.


Jag går mest och funderar på hur jag ska lägga upp nyårsafton imorgon. Vi ska bjuda vänner på trerätters och det är ju logistik att laga mat. Det är mycket som måste klaffa och en del kan förberedas. Får nog skriva upp vad jag kan förbereda redan imornförmiddag.


Om ca 1,5 timme kommer min mormor, morfar och farmor hit. Huset är i kaos och jag har inte bakat fika än. Kanske ska sätta igång....





Kommentarer
Jessica

Hej =)ja jätte trevlig dag i dag =) en annan lagar bara mat haha. gott nytt år =) kram

2011-12-30  /  13:43:34  /  http://www.trollfamiljen.se
lina

känner igen det där om att matlagning är logistik. vi ska också ha gäster och jag håller också på och förbereder. så är det om man är typen som vill ha koll på allt och inte oj, det hade jag ju glömt :-)

2011-12-30  /  13:45:36  /  http://www.snuddandetavfingretmot.blogspot.com
Josefine

Kul att jag inspirerade! Hoppas det blir fint, och att vi få se en bild här på bloggen :-)

Ronja satt i mitt knä tidigare ikväll, när jag satt och läste bloggar och då kom jag in på din och den där fina bilden på dig och Max syntes. Ronja blev väldigt intresserad och började fråga vem det var osv. Det är så roligt med 3-åringar, dom är så fundersamma! Jag förklarade naturligtvis att pojken heter Max och är lika gammal som henne och tjejen är hans mamma och heter Sara :-)

2011-12-30  /  22:10:07  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback