Vår gitarrist!

2011-12-19 10:30:00 ,   Max
Igår spelade jag och Marcus på julsångsgudstjänst. Vi var där från 8 igårmorse och övade och Max fick följa med. Han hade med sin Hannah Montana-gitarr och stod framför mig och "spelade" till några låtar. Sen när väl gudstjänsten började så satt han med sin mormor och morfar. Mot slutet spelade vi de låtarna som han varit med och övat på och då tog han sin gitarr, berättade för mina föräldrar att han skulle spela och så gick han och ställde sig framför mig där jag stod och spelade flöjt, inför en full kyrksal och så "spelade" han. Han stampade takten, och diggade med huvudet och drog med handen på låtsassträngarna. En riktig liten gitarrist som stal showen =)



Jag har ingen bild på när han stod där framme men denna bild är tagen när vi skulle åka hem och han satt och efterspelade lite med sin Bob. Notera att han på bilden har gitarren åt fel håll. Han brukar variera lite!




Detta är ett förinställt inlägg.




Kommentarer
Louise

Vilken liten charmör! :)

2011-12-19  /  16:15:44 
Anna

Vilken cooling :) vad modig han är! Förresten Sara, kan du skicka receptet på Rocky road till mig?

2011-12-19  /  23:06:51  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback