Snart....

2011-08-12 21:34:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
.... så kommer denna telefon hem till mig. Jag fick helt enkelt nog av min mobil då mms inte behagar att fungera och man inte kan skicka längre sms än ett för då går det ej att skicka.

Med denna hoppas jag att det går att göra lite mer. Och självklart beställde jag en lila.... ♥




Det har även beställts en telefon till Marcus idag (dock inte en lila htc) då han tappade sin telefon i vattnet när vi var och fiskade för några veckor sedan och nu har en av min gamla som är rosa. Inte riktigt hans grej!




Kommentarer
Sara

Men åh vad kul, känner mig så hedrad att någon tittar på mina gamla fotoinställningar! =) Och vill du veta en hemlighet, jag fotar nästan aldrig manuellt, Tv och Av är det som används flitigast och ofta även P! Så får jag tipsa om något nytt så rekommenderar jag åt det starkaste att använda Av ofta för att få det låga bländarvärdet.



Ha det gott!

2011-08-12  /  22:04:38  /  http://comefly.blogg.se/
Anonym

kolla in min blogg<3:D

2011-08-12  /  22:52:51  /  http://missyt.myshowroom.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback