Måndag 29 augusti

2011-08-29 21:37:02 ,   Måndagslista

 

  • vi har haft en mysig helg med massa kvalitetstid med både varandra och vänner
  • jag tycker om hösten. Tända ljus och mysa inne gillar jag.
  • vi har fått kantareller av min svärfar
  • jobbet är fullt av utmaningar och det händer nya saker varje dag
  • jag snart ska gå och lägga mig och sova ... zzz....
  • min nacke som var i riktigt dåligt skick förra veckan (antagligen en inflammation) är bättre nu.

Inspireras ännu mer här!




Kommentarer
Anna

Ja, det är mysigt med höst :) Vet att jag skrev samma sak inför våren, haha. Jag gillar alla årstider i början när de är som finast och sen ledsnar man lite när den pågått ett tag. Lagom av allt ;)



2011-08-30  /  07:16:58  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback