Måndag 22 augusti

2011-08-22 21:49:19 ,   Måndagslista

 

  • det har varit en bra dag på jobbet även om arbetsdagen varade i 11,5 timmar
  • jag fick världens härligaste kram av Max när jag kom hem från jobbet som som tur var fortfarande var vaken när jag kom hem
  • jag har världens bästa Max och Marcus ♥
  • jag snart ska gå och sova. Ska bli UNDERBART!


Godnatt kära bloggvänner och tack för er respons angående MMS-bloggning. De flesta av er tyckte det var kul med det lite då och då bara det inte tar över bloggen och det ska det absolut inte få göra. Men det är ett bra sätt att skriva några rader ibland nu när jag jobbar heltid och inte hinner sitta vid datorn lika mycket.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback