Lite jobb- och förskoletankar

2011-08-16 21:45:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej på er! Ville skriva några rader här innan jag går och lägger mig. Börjar jobba kl. 6 imorn så antar att jag bör lägga mig snart =)!.

Idag har min nya telefon kommit så jag håller på att försöka lära mig. Den är så söt =)!

Det går bra att jobba och imorse var inte Max ledsen när Marcus lämnade honom på förskolan så då går det liksom ännu lättare att jobba när man vet att Max har det bra. Har skrivit hans schema till förskolan ikväll och upptäckte att han kommer gå mindre timmar nu än vad han gjorde i våras när jag jobbade 75% (nu jobbar vi båda 100%). Marcus och mitt schema kompletterar varandra helt enkelt. Mellan 32,5 och 34 timmar i veckan är Max på förskolan.

Nu ska jag äta nåt innan läggdags och sen hoppas jag att jag kan somna. Borde inte bli så svårt eftersom jag varit uppe sen 5.45 imorse.

Kram och godnatt ♥




Kommentarer
Nina

du skicka en tom kommentar =)

2011-08-16  /  22:18:29  /  http://deliciously.se
Linda

Skönt att han inte var ledsen idag, man mår så mycket bättre då. Ja då var vi både uppe med tuppen förstår jag ;)

2011-08-17  /  13:54:10  /  http://linchisblogg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback