Kräftor

2011-08-12 10:05:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! För Marcus blev det tidig morgon imorse. Han gick upp vid 5.30 för att åka och ta upp kräftburar med sin pappa som de la ut igårkväll. En hel del kräftor blev det. Smaskigt! =)

Max och jag masade oss upp vid 8.45. Nu är vi framme på sista vardagen på semestern och på måndag drar det igång igen. Då kan vi inte direkt gå upp 8.45 för då ska Max och jag åka hemifrån 7.30. Back in business med andra ord. Det är nu heltid som gäller för mig och nytt schema. Kan gissa att det blir efterlängtat fredagsmys nästa vecka!

Strax ska jag agera chaufför åt min mormor och skjutsa henne till en väninna. Hoppas ni får en bra dag ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback